گارانتی اطلس صنعت یزد ( تنها گارانتی اصلی و معتبر کولر گازی اطلس Atlas در ایران )

مشتری گرامی خواهشمند است پیش از خرید، همه ی موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

---------------------------------------------------------

گارانتی اطلس صنعت یزد برای محصولات خود به صورت 5 سال ضمانت کمپرسور و 24 ماه ضمانت سایر قطعات می باشد.

مقررات ضمانت نامه

  • هزینه ایاب ذهاب و ارسال دستگاه به تعمیرگاه بر وظیفه خریدار می باشد.

  • هزینه اجرت تعویض قطعه های اصلی (در صورت خرابی) بر عهده خریدار می باشد.

  • ضمانت نامه فقط شامل دستگاه هایی خواهد بود که سریال آن در کارت ضمانت نامه قید شده است.

  • وسایل جانبی یا لوازم مصرفی شامل ضمانت نمی باشد.

  • دستگاه خریداری شده بر طبق قوانین و مقررات بیان شده در کارت ضمانت نامه تحت گارانتی می باشد.

  • لطفا اطمینان حاصل نمایید که همه ی جزییات ذکر شده در کارت گارانتی (سریال دستگاه، مدل دستگاه و تاریخ نصب و شروع گارانتی) هنگام نصب توسط تکنسین مجاز شرکت پر شده باشد.

  • کارت های دارای اطلاعات ناقص یا مخدوش و فاقد مهر فروشگاه و امضای نصاب مجاز شرکت فاقد اعتبار می باشد.

---------------------------------------------------------

شرایط ابطال ضمانت نامه

  • صدمات دستگاه ناشی از:

  • حمل و نقل

  • استفاده غیر اصولی

  • حوادث غیر مترقبه ( آتش سوزی، زلزله و غیره )

  • سوختگی ظاهری قطعات در اثر نوسانات برق

  • باز شدن پلمپ دستگاه

  • نصب، دستکاری و تعمیر توسط افراد غیر مجاز معرفی شده توسط شرکت

  • زنگ زدگی قطعات ناشی از محیط نامناسب

  • توجه: در صورت نصب کولر گازی بدون هماهنگی و توسط افراد غیر مجاز دستگاه شما از ضمانت وسعت شبکه خارج خواهد شد.

---------------------------------------------------------

شرایط خدمات فروشگاه کولر اطلس برای دستگاه های بدون گارانتی یا دارای گارانتی متفرقه

  • دستگاه هایی که از این فروشگاه خریداری نشده اند دارای گارانتی متفرقه محسوب شده و همه ی شرایط خدمات (تعمیرات، تعویض و خدمات پس از فروش) بر عهده شرکت گارانتی کننده می باشد و این فروشگاه مسئولیتی برای خدمات پس از فروش دستگاه شما ندارد.

  • در مورد دستگاه های بدون گارانتی، مسئولیت هرگونه خدمات بر عهده خریدار می باشد